پرش لینک ها

Microsoft Dynamics NAV چه وقت و برای کدام سازمان؟

راهکار Microsoft Dynamics NAV​ راهکاری برای برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) است که برای کسب و کارهای کوچک و متوسط کنترل و نظارت بیشتری را روی منابع مالی‌‌شان فراهم کرده و می‌تواند مدیریت زنجیره تأمین، ساخت و تولید و عملیات را تسهیل نماید. با استفاده از خدمات سامیکس پیاده‌سازی آن سریع بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. با قدرت به سمت اهدافتان حرکت کنید!!

با توجه به این نکته که برخی سازمانها بدلایل مختلف ممکن است مجبور باشند از نسخه اورجینال مایکروسافت استفاده کنند و لذا ملزم به خرید لایسنس خواهند بود، در این مواقع با توجه به رویکردی که در کاربرد و پیاده سازی این راهکار در نظر گرفته شده است نوع فروش لایسنس توسط خود مایکروسافت نیز به همین شکل و بر همین اساس دسته بندی شده و در 2 پکیج عرضه می‌شود؛

THE STARTER PACK

کسب و کارهای کوچک و متوسط می‌توانند به سرعت و مقرون به صرفه با این پکیج شروع به کار کنند. پک استارتر قابلیت‌های هسته مالی، توزیع و خدمات حرفه‌ای را به همراه مجوز برای 3 کاربر ارائه می‌دهد. قابلیت‌های موجود که در بسته شروع (starter) برای کمک به مشتریان طراحی شده است:

بدست آوردن کنترل و بینش بر امور مالی خود
خرید و فروش اقلام و مواد
پرداخت و مدیریت کارکنان
مدیریت پرداختی ها برای مشاوران

نکته: ممکن است مجوز نرم‌افزارهای اضافی همانند Microsoft Windows Server ، Microsoft Office ، Microsoft SQL Server ، Microsoft SharePoint لازم باشد. توجه شود که این مجوزها در بسته استارتر گنجانده نشده است و نرم‌افزارهای اضافی باید با توجه به شرایط مجوز قابل‌اجرا، محفوظ باشد.

THE EXTENDED PACK

کسب و کارهایی که به قابلیت های پیشرفته تر نیاز دارند می توانند از مجوزهای اختیاری و اضافه شده بسته توسعه یافته (Extended) استفاده کنند. بسته توسعه یافته، مشتریان را قادر به یکپارچگی هسته مالی، مدیریت توزیع با قابلیت‌های پیشرفته‌تر می‌سازد، ازجمله:

تولید برای پشتیبانی و کنترل محیط تولید
انبارداری برای مدیریت انبار برای پشتیبانی از عملیات
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) عمومی برای مدیریت ارتباطات مشتری و تأمین‌کننده و ارائه بالاترین کیفیت خدمات و پشتیبانی
البته سازمان‌ها باید در نظر داشته باشند که بسته شروع، یک پیشنیاز برای بسته توسعه‌یافته است و باید ابتدا تهیه و راه‌اندازی شود؛ اما نگران نباشید! سه کاربر با سطح دسترسی کامل در بسته شروع، به همه قابلیت‌های افزایشی دسترسی دارند و به مجرد خرید بسته توسعه یافته، قابلیت‌ها به تمامی کاربران فعلی و آینده اضافه می‌شود.

یک دیدگاه بگذارید