پرش لینک ها

مدیریت مالی در Microsoft Dynamics NAV؛ هسته اصلی و قدرتمند ERP مایکروسافت

سیستم مایکروسافت داینامیکس که از ERP های شناخته شده جهانی است، یک راه حل لجستیک عمومی است که راه حل های مالی و حسابداری را برای ردیابی و تجزیه و تحلیل تمام اطلاعات مالی شرکت شما ارائه می دهد.

با یکپارچگی تمام عیار با تمامی فرآیندهای مورد نیاز یک سازمان از جمله مدیریت وظایف، مدیریت حسابداری تحلیلی، موجودی، جریان نقدینگی، هزینه های تولید، حساب های بانکی و دارایی های ثابت؛ و همچنین ارسال معاملات؛ تهیه صورتهای مالی؛ و هماهنگ سازی حساب ها و مجموعه ها در چند شرکت، مکان ها و ارزها و….. در یکپارچگی با ماژول مدیریت مالی که ماژول اصلی هر ERP است مدیریت می شود.

از دیگر ویژگی های مدیریت مالی Microsoft Dynamics NAV که برای بهینه سازی کارکرد این ERP طراحی شده است می توان از موارد زیر نام برد:

FlowFields : که محاسبات به طور مرتب به روزرسانی و دوباره محاسبه می شود تا اطمینان حاصل شود که اعمال تغییرات کاربران در دیگر ماژول ها، در ماژول مدیریت مالی نیز اعمال می شود.

Cash Manager: یک سیستم مدیریت حسابداری بانکی است که به کاربران اجازه می دهد تا حساب های بانکی را ایجاد و اصلاح کنند، انتقال وجوه بین حساب های بانکی، و همچنین فرایند تکمیل چک را به صورت خودکار انجام دهند.

Lookup Buttons : که می تواند برای دسترسی مستقیم به اطلاعات در قالب جداولی که قابلیت حذف و یا ورود مجدد اطلاعات ورودی را دارد، مورد استفاده قرار گیرد.

Payables and Receivables : به کاربران اجازه می دهد تا شرایط پرداخت، روش های پرداخت، دوره های تخفیف و شرایط پرداخت مالی را تعریف کند.

Security امنیت بالای Dynamics NAV: که به مدیریت اجازه می دهد تا سطح دسترسی کاربران برای ورود و ویرایش و تائید اطلاعات را بر اساس چارت سازمانی تعیین کند.

Traceability : برای ایجاد شفافیت کامل تمام دنباله حساب های ممیزی نشده را برای شفافیت کامل ردیابی می کند.

Fixed Assets : تمام جزئیات مورد نیاز را برای دارایی ها از لحظه خرید تا مستهلک شدن نهایی و همچنین میزان استهلاک را گزارش می دهد.

یک دیدگاه بگذارید