پرش لینک ها

برندینگ شیرپوینت به متعهد کردن کاربران کمک می کند

معمولا می شنویم که محتوا بسیار مهم تر از ظاهر است. همه ما توافق داریم با اینکه این جمله کاملا درست است،  بازهم ظاهردر انتخاب ما بی تاثیر نیست. البته که اگر قسمت محتوا ضعیف باشد، ظاهر این ضعف را جبران نمی کند.
اهمیت برندینگ در حوزه ایجاد و طراحی وب سایت ها، اکسترانت ها و اینترانت های شیرپوینتی به شدت احساس می شود. کاربران تان تمایل بیشتری به استفاده از پلت فرم شیرپوینت خواهند داشت اگر از نظر ظاهری زیبا و جذاب باشد، که در بسیاری از موارد نیز تمایل استفاده کاربر روی بقیه مسائل اثرگذار است.
نگویید ظاهر اولین چیزی نیست که وقتی وارد یک وب سایت می شوید به آن توجه می کنید. باید اعتراف کنم که گاهی اوقات طراحی ظاهری بد یک وب سایت منجر می شود که بی درنگ آن را ترک کنم. به نظرم تلاشی که روی ظاهر سایت می شود منعکس کننده اهمیتی ست که به پلت فرم می دهید. این نشان می دهد که شما برای بهبود تجربه کاربران تان یک قدم جلوتر رفته اید و اینکه شما فکر می کنید اینکار ارزشمند است.
اگر در مورد طراحی شیرپوینت و CSS چیزی نمی دانید خودتان برای انجام آن اقدام نکنید. چرا؟ برای اینکه مسئله اصلی در مورد اینکه ظاهر سایت برای کاربران شیرپوینت تان خوشایند شود، این است که واقعا زیبا باشد. و اگر چیزی از طراحی شیرپوینت ندانید به این مهم نایل نمی شوید.
به افراد متخصصی مراجعه کنید که آموزش های لازم را دیده اند و تجربه کافی در این زمینه دارند، تا برندینگی منحصربفرد روی شیرپوینت داشته باشید. برندینگی که احساسات مثبت و حس تعلق برای کاربرانتان ایجاد نماید و معرف خوبی برای برند تجاری تان باشد. اینکه از چیزی زیبا و جذاب خوشتان نیاید کمی سخت است، شما اینطور فکر نمی کنید؟​

یک دیدگاه بگذارید