پرش لینک ها

EPM مدیریت پروژه منابع سازمانی با سامیکس

علل انتخاب EPM برای سازمان های پروژه محور را در ادامه بررسی می کنیم:​

راهکاری هوشمند تر از PPM

عملکرد سریع نرم افزار که اجرا و سرعت عمل را افزایش می دهد و به کاربران کمک می کند که سریع تر کارها را به اتمام برسانند.

راه اندازی اپ مبتنی بر وب که دسترسی به پراجکت سرور را آسان می کند و توانایی پاسخگویی به موقع پورتفولیو را افزایش می دهد.

تنوع انتخاب بین موتورهای جستجو از گوگل کروم تا اینترنت اکسپلورر، تفاوتی ندارد که کدام را انتخاب کنید. در تمامی این موتورهای جستجو می توانید پروژه خود را مشاهده و به روز کنید و با دیگر اعضای تیم همکاری متقابلی داشته باشید.

کارها را منظم تر برنامه ریزی کنید.
به روز باشید و در هر کجا که هستید از وضعیت پروژه و کارهای خود باخبر شوید. برنامه کاری خود را مشاهده کنید و طبق برنامه پیش بروید . با امکانات اپلیکیشن PWA کارها را کارآمد تر برنامه ریزی کنید. تیم خود را مدیریت کنید هرجا که هستید از پیشرفت کاری اعضای تیم خود باخبر باشید. می توانید خلاصه ای از وضعیت فعلی پروژه، اسناد، وظایف اعضا و تقویم کاری آن ها داشته باشید.

پورتفولیویی انعطاف پذیر برای مدیریت پروژه
دید کلی مشترک بین پروژه و فعالیت افراد تیم بدست آورید تا فعالیت های افراد را از طریق این پلتفرم هماهنگ کنید. ایده ها را بررسی و ارزش گذاری کنید، نیازهای پروژه و افراد تیم را ارزیابی و اولویت بندی کنید. جریان کاری و روند پیشرفت کارکنان را مشاهده کنید فرآیند انجام وظایف را بررسی و برای افزایش مدیریت بر پروژه و نیروی کار، روند کار و استاندارد هایی در محیط شیرپوینت تعیین کنید.

مدیریت منابع سازمان
مدیریت بهینه منابع سازمان بر نحوه عملکرد اعضای تیم نظارت کنید زیرا حتی ریزترین تغییرات و پیشرفتی در کار هر نیرو در محیط شیرپوینت در دسترس مدیران پروژه قرار می گیرد. مدیریت بهتر کارهایی که توسط تیم شما انجام می شود، دریافت دیدگاه های مختلف اعضای تیم از طریق لیست کارها در شیرپوینت و بررسی آن در محیط PWA . سنجش و بررسی دقیق بهره وری هر منبع و مدیریت بهتر منابع و هماهنگی آن با استراتژی مد نظرتان اطلاعات بی وقفه از روند پیشرفت کار اعضای تیم در اختیار تیم مدیریت قرار می گیرد و برنامه های پروژه به صورت خلاصه و قابل درکی در اختیار مدیر قرار می گیرد.

عملکرد سریع تر و همکاری هماهنگ تر با EPM

با EPM همکاری افراد سازمان منظم تر می شود. در محیطی با امنیت اطلاعات درون سازمانی بالا، افراد یک سازمان با یکدیگر تعامل دارند و اطلاعات مورد نیاز را با هم به اشتراک می گذارند. سهولت در ارتباط با یکدیگر و اطلاع از این که افراد تیم چه کاری را در حال حاضر انجام می دهند، کارها در چه مرحله ای هستند و چه اسناد و اطلاعاتی بین تیم ها انتقال داده می شوند، امکان مدیریت بهتری به تیم می دهد. ظرفیت جستجو در شیرپوینت را افزایش می دهد و انجام کارهای روزانه و یافتن اطلاعات مورد نیاز را آسان تر و کارآمد تر می کند.

کارایی افراد تیم و نظارت بر تقویم ساعتی کارمندان بیش تر می شود، حضور آن ها و میزان پیشرفت پروژه در درون سازمان مهم ترین مزایایEPM محسوب می شود.

ارتباطات درون سازمانی بی وقفه
برقراری ارتباط بی وقفه در محیطی جدید به زبان فارسی برای مکالمه و گفتگو با اعضای تیم که سرعت کارها را افزایش می دهد. دسترسی آسان به افراد در شیپوینت و مشاهده وضعیت حضور شخص در LYNC و امکان مکالمه فوری. همکاری و پیگیری کارها با افزودن افراد به میتینگ ها و جلسات آنلاین یا به گروه مورد نظر و دسترسی سریع تر به هر فرد در هرکجا حتی بیرون از دفتر کار.

افزایش سرعت کارها و کنترل بهتر آن
تصمیمات بر پایه داده ها گرفته می شوند با کمک EPM و دسترسی آسان به داده های نرم افزار و کارهای انجام شده توسط افراد تیم، می توان بهتر و با آمارهای دقیق تر مدیران و سهام داران سازمان را در جریان امور قرار داد.تنظیم و هدایت طرح ها، برنامه ها و کارهای شرکت و بررسی وضعیت منابع و نحوه کارکرد آن در اپلیکیشنPWA که مرکز تمامی منابع شرکت است، در اختیار سازمان مربوطه قرار می گیرد. با استفاده از دشبورد های خلاصه از وضعیت سازمان، می توانید برای تصمیم گیری دید کلی تری از سازمان خود به دست آورید. دسترسی آسان و سریع به داده ها و اطلاعات سازمان به روش های مختلف مانند بررسی نمودارها و گراف های برنامه و آمارهای کلی از روند پیشروی پروژه ها در محیط اکسل.

تکمیل پروژه ها و هماهنگی با تیم مورد نیاز
مدیر سایت به آسانی میزان دسترسی افراد را به سایت پروژه کنترل می کند. افزایش دسترسی تیم مورد نظر در سازمان طبق نیاز یک برنامه و پروژه از طریق شیرپوینت به راحتی امکان پذیر است. این هماهنگی تیم ها برای واگذاری پروژه مشخص به تیم مورد نظر درEPM در دسترس مدیر سایت قرار می گیرد. مدیریت میزان دسترسی هر تیم و حتی شرکای مورد اعتماد سازمان با این امکان شیرپوینت سریع تر قابل اجرا است.

نوآوری و توسعه
در پلتفرم انعطاف پذیر مدیریت پروژه سازمانی EPM به سرعت نوآوری و پیشرفت ایجاد کنید. با استفاده از اپ های جدید شیرپوینت به نیازهای سازمان خود پاسخ دهید. آپ های مورد نیازتان را توسعه دهید و به سیستم نرم افزاری مورد نظرتان متصل کنید. از ارتباط یکپارچه بین پراجکت سرور، شیرپوینت، LYNC و آفیس استفاده کنید و امکانات و سرعت عمل خود را بالا ببرید.

یک دیدگاه بگذارید