پرش لینک ها

مایکروسافت شیرپوینت به عنوان برترین CMS در انجمن گارتنر MQ انتخاب شد

محتوا، بحث برانگیز ترین و مهم ترین دارایی هر سازمان به حساب می آید. اهمیت محتوا، CMS را به مکانی برای حفظ دانش و فرآیند کارها تبدیل می کند.

این که چطور این محتوا تولید، مدیریت و اشتراک گذاشته شود و این که چطور کاربران از این محتوا استفاده کنند در طول دوران های مختلف تکامل عظیمی یافته است و از مدیریت اسناد و محتوای سنتی سازمان ها تا سرویس های داینامیک ذخیره محتوای امروزه تغییرات بزرگی رخ داده است. این تکامل از سیستم های شخص محور برای مدیریت محتوا تا سیستم های باز تیم محور تغییرات زیادی پیدا کرده است.​

سرویس محتوای شیرپوینت پلتفورمی اساسی و پایه، با ظرفیت هایی برای ایجاد، اشتراک، محافظت و استفاده مجدد از داده ها و اطلاعات ارائه می کند.

شیرپوینت مکانی برای ذخیره محتوای دیجیتال مانند پیج ها، سایت ها، صفحات، ویدئو ها، تصاویر و محتوا و درعین حال اسناد سنتی است. این پلتفورم چیزی فراتر از ذخیره محتوای تک بعدی معمولی است. شیرپوینت همچنان که استفاده از برنامه را آسان می کند، مدیریت محتوا روی هر ابزاری،برای هر کاربر و در هر مکانی را نیز آسان می کند.

این خلاقیت در نحوه ذخیره محتوا، امنیت بالای حفظ اطلاعات درون سازمانی و نحوه انتشار داده در آخرین ورژن شیرپوینت و وان درایو افزایش یافته است. بیش از 300 هزار سازمان در حال حاضر در دنیا از شیرپوینت استفاده می کنند که این رقم 85 درصد از شرکت های لیست Fortune 500 را شامل می شود. لیستی که هر ساله 500 کمپانی برتر آمریکا را معرفی می کند. کاربران فعال شیرپوینت بیش از 90 درصد افزایش داشته اند و میزان ذخیره اطلاعات و داده های آنلاین در این پلتفرم نسبت به سال گذشته 250 درصد افزایش یافته است.

طبق گزارش گارتنر، مایکروسافت به عنوان لیدر و رهبر در ارائه پلتفرم مدیریت محتوا در سال 2017 شناخته شده است. در حالی که تنها 3 کمپانی بزرگ ارائه دهنده CMS در دنیا وجود دارد، مایکروسافت بخاطر توانایی اجرای عالی، برترین شرکت شناخته شده است.

مایکروسافت با دستیابی به این جایگاه در میان رقبا، برای کسب رضایت بیش از قبل مشتریان در آینده متعهد شده است و تصمیم دارد ظرفیت CMS در شیرپوینت را در زمینه های زیر افزایش و بهبود بخشد:

سادگی کار_ نصب و راه اندازی شیرپوینت بسیار آسان است، با UI ساده و مشخص که مدیریت محتوا را آسان و درعین حال قدرتمند می کند.

پشتیبانی از انواع فایل ها_ شیرپوینت در کنار فایل های آفیس، می تواند انواع دیگر فرمت ها را نیز ذخیره کند و بیش از 270 نوع فرمت فایل را می تواند نمایش دهد. این فایل ها شامل فوتوشاپ PSD، ایلاستریتر AI، PDF، و انواع فرمت ویدئو مانند 3D و تصاویر DICOM می شود.

جستجوی هوشمند تر و شخصی تر_جستجو برای کاربران در فرمت جدید هوشمندتر، سریع تر و آسان تر امکان پذیر است و شیرپوینت اجازه فیلتر کردن جستجو را می دهد و می توان تمام محتوای پلتفرم را جستجو کرد از فایل ها، سایت ها و حتی افراد گرفته تا اخبار و آیتم های لیست. شیرپوینت حتی جستجو در ایندکس ها، آبجکت ها، متون و نوشته های روی تصاویر را ممکن می کند.

مقیاس پذیری_ شیرپوینت مشتریان متنوع خود را از شرکت های کوچک گرفته تا سازمان هایی با صد ها هزار کاربر و حداکثر 30 تریلیون اسناد پشتیبانی می کند.

امنیت و IT _ شیرپوینت امنیت مایکروسافت را افزایش می دهد. این تغییرات امنیتی شامل این موارد می شود: ایجاد امنیت بالاتر در ذخیره اطلاعات سازمان برای حفظ داده ها و مدیریت فایل های ذخیره، جلوگیری از نابودی داده ها(DLP) ، eDiscovery و رمز عبور مخصوص کاربران که قابل کنترل ادمین است.

گسترش انعطاف پذیری_ مشتریان می توانند ابزار مورد نظر خود را انتخاب کنند._ Cloud، On-premises یا Hybrid. بدون هیچ هزینه اضافی برای انتقال داده ها به هرکدام از این سرویس ها و استفاده از آنان.

مدیریت Cloud و توافقات_ با بیش از 100 مرکز اطلاعات در دنیا که دارای استاندارد ISO 71، FISMA و EU Mosel Clauses است، مایکروسافت امنیت بالایی برای سازمان ها در شیرپوینت ایجاد می کند.

مایکروسافت در ماه گذشته، نوآوری های جدیدی در شیرپوینت ایجاد کرده است. برای اطلاعات بیش تر درمورد نحوه کارکرد شیرپوینت و این که راهکار های مبتنی بر شیرپوینت سامیکس چطور می تواند به شما و سازمانتان کمک کند میتوانید با تیم فروش سامیکس تماس بگیرید یا در بخش دمو، محصول مورد نظر خود را درخواست کنید.

منبع: https://blogs.office.com/en-us/?eu=true

یک دیدگاه بگذارید