پرش لینک ها

مدیریت هزینه‌ها و نقدینگی در Microsoft Dynamics NAV

نرم افزار Dynamics NAV که این روزها پرمخاطب‌ترین نرم‌افزار در میان سری داینامیکس مایکروسافت در اروپا به شمار می‌رود، امتحان خود را آنقدر خوب پس داده است که روز به روز مرزهای جدیدی را در می‌نوردد. تجربه چند بار پیاده‌سازی NAV در ایران و درخواست‌های مکرر مبنی بر فارسی سازی این نرم‌افزار، سامیکس را مجاب کرده است که با ارائه این نرم افزار به زبان فارسی، در جهت جلب رضایت همراهانش گام بردارد.

با هم بخشی از قابلیت‌های Dynamics NAV در حوزه مدیریت نقدینگی را مرور می‌کنیم:

مدیریت حساب بانکی؛

ایجاد، اجرا و مدیریت حساب‌های بانکی متعدد برای رفع نیاز کسب و کارهای گوناگون با ارزهای متنوع شما.

پرداخت الکترونیکی و بدهی‌های مستقیم؛

ایجاد طرح‌های پیشنهادی پرداخت براساس اسناد فروشنده و تولید فایل‌های پرداخت بانک در ISO20022/SEPA ویا استفاده از سرویس تبدیل داده بانک، به منظور ایجاد پرداخت الکترونیکی مناسب برای بانکتان. ردیابی آسان تاریخ خروجی پرداخت برای پرداخت‌های الکترونیکی و ایجاد مجدد یک فایل پرداخت هر زمان که مورد نیاز است. درخواست پرداخت همراه با فرآیند کارآمد ساده برای علامت‌گذاری و پردازش معاملات موردنظر.

ایجاد مجموعه بدهی‌های مستقیم برای دریافت پول به طور مستقیم از حساب بانکی مشتریان خود

بدست آوردن فایل بدهی مستقیم بانک در فرمت ISO20022/SEPA.

اصلاح تراکنش‌های ورودی و خروجی بانک؛

ورود داده‌های تراکنش بانکی از فایل‌های الکترونیک فرستاده شده از بانک شما در فرمت ISO20022/SEPA یا استفاده از سرویس تبدیل داده بانک برای فایل‌ها با فرمت‌های دیگر. اعمال خودکار تراکنش‌های بانک برای بازکردن ورودی‌های دفتر کل مشتری و فروشنده و تعیین قوانین شما. بررسی برنامه‌های ارائه شده تعیین حساب بصورت آسان و شهودی. با اصلاح، حذف و اضافه کردن قوانین، اصلاح الگوریتم رکورد پشتی امکانپذیر است.

حساب بانکی تلفیقی؛

وارد کردن صورتحساب بانک از یک فایل الکترونیک از بانک شما در فرمت ISO20022/SEPA یا استفاده از سرویس تبدیل داده بانک برای فایل‌ها با فرمت‌های دیگر. داده‌های صورتحساب بانکی شما را به صورت خودکار با ورودی‌های دفتر کل حساب باز بانکی تطابق می‌دهد و تمامی صورتحساب‌های بانکی را پیگیری می‌کند.

نوشتن چک؛

ایجاد چک‌های چاپی کامپیوتری با سری شماره منحصر به فرد برای هر حساب بانکی. شما می‌توانید نحوه پرداخت را مشخص کنید (با کامپیوتر یا به صورت دستی). کنترل داخلی با تضمین اینکه چک کامپیوتری در واقع قبل از ارسال پرداخت چاپ شود، کمک می‌کند. چک چاپی همراه با گزینه‌های کاربری منعطف مانند حذف چک، چاپ دوباره، فرم چک پیش از چاپ، تست قبل از چاپ و همچنین امکان تثبیت پرداخت‌ها برای یک فروشنده با تنها یک چک.

یک دیدگاه بگذارید